Pongor-Juhász A. - Borbély B. - Dr. Pető B. - Berka L.: A gazdag marketingesek tudástára

Cikkszám: 1559

Robert T. Kiyosaki, - a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője - egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak.

Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon.

Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig.

A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.

oldalszám 80
kötés Puha
kiadás éve 2019

Raktáron
Szállítás 1-2 munkanapon belül

Termék leírás

Robert T. Kiyosaki, - a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője - egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak.

Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon.

Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig.

A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.

Szállítási információk

GLS Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket ahol azt helyben, személyesen veheti át.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.

GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.


Kiszállítási idő: Raktáron lévő termékek esetében rendeléstől számított 2 munkanap


Információk

Tulajdonság Érték
oldalszám 80
kötés Puha
kiadás éve 2019

0 értékelés Pongor-Juhász A. - Borbély B. - Dr. Pető B. - Berka L.: A gazdag marketingesek tudástára


Felhasználói vélemény


Megtekintett Termékek