Nyíri Zoltán - Hackl Krisztián: The Personality Guide in business

Cikkszám: 1157

"This is an excellent handbook on howto adapt. It reads well, it's fun, not to mention that it's informative. It's a distortion-free mirror of ourselves. It's for those who want to understand others and want to do something for others. Congratulations to the autors, they have done a great job! But I congratulate warmly to the readers on searching for the key to others.
They will find it in this book and the key will open important 'locks'. Enjoy reading it. - Emil Tonk Vice President of the Marketing Association of Hungary

If you learn the temperament types (sanguine, choleric, melancholic and phlegmatic), you will be able to answer such questions like:

  • How can I win others' confidence and respect more quickly?
  • How can I motivate others?
  • How can I sense my clients' needs more easily and clearly?
  • What can I expect from my business partners and my collegues?

A lot of excellent books have been published in this field in the past few years. Now two young professionals approach the issue, this time from a business perspective, illustrated by several funny stories.

oldalszám 244
kötés Puha
kiadás éve 2009
állapot Olvasatlan példány

Raktáron
Szállítás 1-2 munkanapon belül

Termék leírás

"This is an excellent handbook on howto adapt. It reads well, it's fun, not to mention that it's informative. It's a distortion-free mirror of ourselves. It's for those who want to understand others and want to do something for others. Congratulations to the autors, they have done a great job! But I congratulate warmly to the readers on searching for the key to others.
They will find it in this book and the key will open important 'locks'. Enjoy reading it. - Emil Tonk Vice President of the Marketing Association of Hungary

If you learn the temperament types (sanguine, choleric, melancholic and phlegmatic), you will be able to answer such questions like:

  • How can I win others' confidence and respect more quickly?
  • How can I motivate others?
  • How can I sense my clients' needs more easily and clearly?
  • What can I expect from my business partners and my collegues?

A lot of excellent books have been published in this field in the past few years. Now two young professionals approach the issue, this time from a business perspective, illustrated by several funny stories.

Szállítási információk

GLS Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket ahol azt helyben, személyesen veheti át.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.

GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.


Kiszállítási idő: Raktáron lévő termékek esetében rendeléstől számított 2 munkanap


Információk

Tulajdonság Érték
oldalszám 244
kötés Puha
kiadás éve 2009
állapot Olvasatlan példány

0 értékelés Nyíri Zoltán - Hackl Krisztián: The Personality Guide in business


Felhasználói vélemény


Megtekintett Termékek