Pongor-Juhász Attila: A marketing nem ördögtől való

Cikkszám: 1558

Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtől való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik.

A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevőszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerűen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyűgnek tartják, ami ráadásul sok pénzbe kerül.

A könyv azt hivatott bebizonyítani, hogy a marketing nem is olyan bonyolult, másrészt élvezetes is lehet. Az egyes fejezetek fontos tanításokat dolgoznak fel, inspirációt nyújtanak, és megmutatják, hogyan csináld. Nem elméleti megoldásokat vázol fel, hanem valódi, gyakorlatban is működő, kipróbált stratégiákat ad.

A marketing olyan, mint egy többismeretlenes egyenlet. Minél több ismeretlen van benne, annál bonyolultabb és kiszámíthatatlanabb. Egyben rémisztő is. A megoldóképlet azonban ott rejtőzik a fejezetekben. Minél több mindent megvalósítasz, annál kevesebb marad az ismeretlen, annál inkább egyszerűsödik a képlet.

Ha végig mész az úton, egy olyan 365 napra szóló akciótervet fogsz tudni a végén összeállítani magadra, a vállalkozásodra, amivel sokkal több szabadidőd és még sokkal több profitod lesz.

oldalszám 172
kötés Puha
kiadás éve 2019

Raktáron
Szállítás 1-2 munkanapon belül

Termék leírás

Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtől való?
Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik. 

A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevőszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerűen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyűgnek tartják, ami ráadásul sok pénzbe kerül. 

A könyv azt hivatott bebizonyítani, hogy a marketing nem is olyan bonyolult, másrészt élvezetes is lehet. Az egyes fejezetek fontos tanításokat dolgoznak fel, inspirációt nyújtanak, és megmutatják, hogyan csináld. Nem elméleti megoldásokat vázol fel, hanem valódi, gyakorlatban is működő, kipróbált stratégiákat ad. 

A marketing olyan, mint egy többismeretlenes egyenlet. Minél több ismeretlen van benne, annál bonyolultabb és kiszámíthatatlanabb. Egyben rémisztő is. A megoldóképlet azonban ott rejtőzik a fejezetekben. Minél több mindent megvalósítasz, annál kevesebb marad az ismeretlen, annál inkább egyszerűsödik a képlet. 

Ha végig mész az úton, egy olyan 365 napra szóló akciótervet fogsz tudni a végén összeállítani magadra, a vállalkozásodra, amivel sokkal több szabadidőd és még sokkal több profitod lesz.

Szállítási információk

GLS Futárszolgálat

A futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket ahol azt helyben, személyesen veheti át.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.

GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ezen szállítási mód díja bruttó 1500 Ft.


Kiszállítási idő: Raktáron lévő termékek esetében rendeléstől számított 2 munkanap


Információk

Tulajdonság Érték
oldalszám 172
kötés Puha
kiadás éve 2019

0 értékelés Pongor-Juhász Attila: A marketing nem ördögtől való


Felhasználói vélemény


Megtekintett Termékek